Zobrazeno 1 - 10
of 92
pro vyhledávání: '"Wootton, AJ"'
Autor:
Wootton, AJ, Neat, J
Publikováno v:
Journal of the Foundation Year Network
Foundations of Numerical and Quantitative Methods for Scientists/Health are two modules that, between them, deliver foundational Mathematics to over 200 students in the Science and Health Foundation Years. With the onset of the Covid-19 lockdown, a t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::d63849a555a460c6b77b0c5a4738ca72
https://eprints.keele.ac.uk/11170/1/FYN1.pdf
https://eprints.keele.ac.uk/11170/1/FYN1.pdf
Autor:
Wootton, AJ
Publikováno v:
Journal of the Foundation Year Network
The last few years have seen many universities increasingly move towards authentic assessment as a means of developing a fair, inclusive and relevant curriculum. Taking its cue from Mueller (2005), who defined authentic assessment as ‘a form of ass
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::a4a6063097136132dd74264aac81b368
https://eprints.keele.ac.uk/11171/1/FYN2.pdf
https://eprints.keele.ac.uk/11171/1/FYN2.pdf
Lung cancer is a widespread disease and it is well understood that systematic, non-invasive and early detection of this progressive and life-threatening disorder is of vital importance for patient outcomes. In this work we present a convergence of fa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::4f960b33c0761162f722e4e922493207
https://eprints.keele.ac.uk/3921/1/ukci17_paper_resubmission.docx
https://eprints.keele.ac.uk/3921/1/ukci17_paper_resubmission.docx
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.