Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Woods Barr A"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kathryn Wouk, Kathleen C. Parry, Jessica Bridgman, Aunchalee E. L. Palmquist, Megan Perkins, Abigail Smetana, Alexis Woods-Barr, Catherine S. Sullivan
Publikováno v:
The Journal of Perinatal Education. 32:48-66
In response to the cessation of in-person prenatal education services during the COVID-19 pandemic, we adapted an evidence-based curriculum to a live virtual format entitled Ready, Set, Baby Live COVID-19 Edition (RSB Live). In a sample of 146 pregna
Publikováno v:
Journal of Human Lactation
Background Breast/Chestfeeding remains a public health issue for African Americans, and increased rates would mitigate many health disparities, thus promoting health equity. Research Aims To explore the interplay of generational familial roles and me
Autor:
Wouk, Kathryn, Parry, Kathleen C., Bridgman, Jessica, Palmquist, Aunchalee E. L., Perkins, Megan, Smetana, Abigail, Woods-Barr, Alexis, Sullivan, Catherine S.
Publikováno v:
Journal of Perinatal Education; 2023, Vol. 32 Issue 1, p48-66, 19p
Publikováno v:
American Journal of Epidemiology, 191(7). Oxford University Press
Sudden unexpected infant death (SUID) disproportionately affects non-Hispanic Black (NHB) and American Indian/Alaskan Native infants, who have lower rates of breastfeeding than other groups. Using 13,077,880 live-birth certificates and 11,942 linked
Publikováno v:
Journal of Human Lactation. 37:629-630
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Human Lactation; May2021, Vol. 37 Issue 2, p279-288, 10p
Autor:
Woods Barr, Alexis L., Miller, Elizabeth, Smith, Jacquana L., Cummings, Shanita M., Schafer, Ellen J.
Publikováno v:
Breastfeeding Medicine; Feb2021, Vol. 16 Issue 2, p131-139, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.