Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Woodrow, Christine"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Townley, Cris, Grace, Rebekah, Staples, Kerry, Woodrow, Christine, Baker, Elise, Kaplun, Catherine
This report explores 'Acknowledgement of Country' practices in early education through listening to what children have to say about Acknowledgement practices. This work builds on our existing research with educators, parents and carers of children (G
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::188e33881c9c3c49b98c15f03e3356dc
Autor:
Condie, Jenna, Ayres, Liz, Bridges, Nicole, Gregory, Sheree, Huppatz, Kate, James, Donna, Khorana, Sukhmani, Third, Amanda, Tusasiirwe, Sharlotte, Woodrow, Christine
This white paper by Western Sydney University researchers advocates for more equitable models of work and childcare that prioritise gender equity, gentle parenting, community building, social support, and climate justice. The care economy in western
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a852436659a67ac6196804cf8848afb5
Autor:
Cole, David, Woodrow, Christine
Publikováno v:
Knowledge Cultures. 2(04):11-21
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=411506
A child’s development in the first five years of life has the potential to influence future educational attainment and wellbeing into adulthood. Australia has universal child health and development screening programs available from birth to school
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::04ee4500b4a5d15a9744f1b17aab68ec
Publikováno v:
Education Sciences; Jan2023, Vol. 13 Issue 1, p4, 13p
Autor:
Grace, Rebekah, Woodrow, Christine, Townley, Cris, Baker, Elise, Kaplun, Catherine, Staples, Kerry
This report explores ‘Acknowledgement of Country’ practices in early education. The report identifies key features of Acknowledgement of Country practices, examines the process that contribute to their implementation, and explores how families an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::11be35bb4042e6bb1d0b98e945ebd8ff
Autor:
Woodrow, Christine, Staples, Kerry
The early childhood education and care context is a challenging and complex environment which requires a wide range of knowledge and skills from the educators who work there. Educators provide leadership to children's learning, manage and negotiate c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d3c156e1362e256a2b2b4b0ea371a7d0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.