Zobrazeno 1 - 10
of 296
pro vyhledávání: '"Woodhouse, M. A."'
Autor:
Woodhouse, M. R., Hufford, M. B.
Publikováno v:
Philosophical Transactions: Biological Sciences, 2019 Jul . 374(1777), 1-11.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26675063
Publikováno v:
In Solar Energy Materials and Solar Cells January 2017 159:536-545
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Hogg, A J, Woodhouse, M J, Langham, J & Phillips, J C 2022, ' Mathematical models of erosive flash floods, huaycos and lahars ', Paper presented at 7th IAHR Europe Congress, 7/09/22-9/09/22 .
Huaycos - flash floods in the Peruvian Andes - and lahars – volcanic debris flows - are potent natural hazards that threaten regularly lives and livelihoods. They comprise debris-laden fluid that flows rapidly down steep slopes, bulking up consider
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2642::f2b648c2f6c131492dad09adda8250e0
https://hdl.handle.net/1983/6f857df8-5f4c-42e7-bfd3-7cbbc3fbbb4a
https://hdl.handle.net/1983/6f857df8-5f4c-42e7-bfd3-7cbbc3fbbb4a
Publikováno v:
Woodhouse, M J, Aspinall, W P, Sparks, R S J, Brooks Pollock, E & Relton, C L 2022, ' Alternative Covid-19 mitigation measures in school classrooms : analysis using an agent-based model of SARS-CoV-2 transmission ', Royal Society Open Science, vol. 9, no. 8, 211985, pp. 1-34 . https://doi.org/10.1101/2021.08.30.21262826, https://doi.org/10.1098/rsos.211985
Woodhouse, M J, Aspinall, W P, Sparks, R S J, Brooks Pollock, E & Relton, C L 2022, ' Alternative Covid-19 mitigation measures in school classrooms : analysis using an agent-based model of SARS-CoV-2 transmission ', Royal Society Open Science, vol. 9, no. 8, 211985, pp. 1-34 . https://doi.org/10.1101/2021.08.30.21262826, https://doi.org/10.1101/2021.08.30.21262826, https://doi.org/10.1098/rsos.211985
Woodhouse, M J, Aspinall, W P, Sparks, R S J, Brooks Pollock, E & Relton, C L 2022, ' Alternative Covid-19 mitigation measures in school classrooms : analysis using an agent-based model of SARS-CoV-2 transmission ', Royal Society Open Science, vol. 9, no. 8, 211985, pp. 1-34 . https://doi.org/10.1101/2021.08.30.21262826, https://doi.org/10.1101/2021.08.30.21262826, https://doi.org/10.1098/rsos.211985
The SARS-CoV-2 epidemic has impacted children’s education, with schools required to implement infection control measures that have led to periods of absence and classroom closures. We developed an agent-based epidemiological model of SARS-CoV-2 tra
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::62095e0bf87b24df64fcf7df88901bf3
https://research-information.bris.ac.uk/en/publications/6906c50b-9369-49f5-8859-8bdc94ed7d84
https://research-information.bris.ac.uk/en/publications/6906c50b-9369-49f5-8859-8bdc94ed7d84
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Repins, I. L., Jordan, D. C., Woodhouse, M., Theristis, M., Stein, J. S., Seigneur, H. P., Colvin, D. J., Karas, J. F., McPherson, A. N., Deline, C.
Publikováno v:
MRS Bulletin; Jun2023, Vol. 48 Issue 6, p589-601, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Evolving contact network and sensitivity of classroom infection to network rebuilding rate
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1c667afaab4c029f3e281edba5cb2cac
Autor:
Cipriani, A. L., Bayan, F. P., Woodhouse, M. L., Cornetto, A. D., Dalton, A. P., Tanner, C. B., Timbario, T. A., Deyerl, E. S.
Publikováno v:
SAE Transactions, 2002 Jan 01. 111, 625-639.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44719243