Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Woodhouse, M J"'
Publikováno v:
Hogg, A J, Woodhouse, M J, Langham, J & Phillips, J C 2022, ' Mathematical models of erosive flash floods, huaycos and lahars ', Paper presented at 7th IAHR Europe Congress, 7/09/22-9/09/22 .
Huaycos - flash floods in the Peruvian Andes - and lahars – volcanic debris flows - are potent natural hazards that threaten regularly lives and livelihoods. They comprise debris-laden fluid that flows rapidly down steep slopes, bulking up consider
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2642::f2b648c2f6c131492dad09adda8250e0
https://hdl.handle.net/1983/6f857df8-5f4c-42e7-bfd3-7cbbc3fbbb4a
https://hdl.handle.net/1983/6f857df8-5f4c-42e7-bfd3-7cbbc3fbbb4a
Publikováno v:
Woodhouse, M J, Aspinall, W P, Sparks, R S J, Brooks Pollock, E & Relton, C L 2022, ' Alternative Covid-19 mitigation measures in school classrooms : analysis using an agent-based model of SARS-CoV-2 transmission ', Royal Society Open Science, vol. 9, no. 8, 211985, pp. 1-34 . https://doi.org/10.1101/2021.08.30.21262826, https://doi.org/10.1098/rsos.211985
Woodhouse, M J, Aspinall, W P, Sparks, R S J, Brooks Pollock, E & Relton, C L 2022, ' Alternative Covid-19 mitigation measures in school classrooms : analysis using an agent-based model of SARS-CoV-2 transmission ', Royal Society Open Science, vol. 9, no. 8, 211985, pp. 1-34 . https://doi.org/10.1101/2021.08.30.21262826, https://doi.org/10.1101/2021.08.30.21262826, https://doi.org/10.1098/rsos.211985
Woodhouse, M J, Aspinall, W P, Sparks, R S J, Brooks Pollock, E & Relton, C L 2022, ' Alternative Covid-19 mitigation measures in school classrooms : analysis using an agent-based model of SARS-CoV-2 transmission ', Royal Society Open Science, vol. 9, no. 8, 211985, pp. 1-34 . https://doi.org/10.1101/2021.08.30.21262826, https://doi.org/10.1101/2021.08.30.21262826, https://doi.org/10.1098/rsos.211985
The SARS-CoV-2 epidemic has impacted children’s education, with schools required to implement infection control measures that have led to periods of absence and classroom closures. We developed an agent-based epidemiological model of SARS-CoV-2 tra
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::62095e0bf87b24df64fcf7df88901bf3
https://research-information.bris.ac.uk/en/publications/6906c50b-9369-49f5-8859-8bdc94ed7d84
https://research-information.bris.ac.uk/en/publications/6906c50b-9369-49f5-8859-8bdc94ed7d84
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Evolving contact network and sensitivity of classroom infection to network rebuilding rate
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1c667afaab4c029f3e281edba5cb2cac
Supporting information for paper main text in 4 appendices
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6d0d043cee4cd8a4b455afeb80bd7d20
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Woodhouse, M J, Hogg, A J, Phillips, J C & Sparks, R S J 2013, ' Interaction between volcanic plumes and wind during the 2010 Eyjafjallajokull eruption, Iceland ', Journal of Geophysical Research: Solid Earth, vol. 118, no. 1, pp. 92-109 . https://doi.org/10.1029/2012JB009592
Estimates of volcanic source mass flux, currently deduced from observations of plume height, are crucial for ash dispersion models for aviation and population hazard. This study addresses the role of the atmospheric wind in determining the height at
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2642::97bed83c93b78298c5210186c5fb4fb2
https://hdl.handle.net/1983/36e70a34-0d8c-4970-a3f2-ae1c45f48047
https://hdl.handle.net/1983/36e70a34-0d8c-4970-a3f2-ae1c45f48047
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.