Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Woodham, Malgorzata"'
The first decade of the twenty-first century witnessed British policy-makers turning attention to the home experiences of children of immigrant backgrounds as well as recognising the relevance of knowledge acquired at home in the children’s learnin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a86788213c9f8f8faeb30fb78847cecd
https://doi.org/10.4324/9781315740805-3
https://doi.org/10.4324/9781315740805-3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of the Sociology of Language; 2013, Vol. 2013 Issue 220, p27-48, 22p, 4 Black and White Photographs
Publikováno v:
Current Issues in Language Planning; May2012, Vol. 13 Issue 2, p105-120, 16p, 2 Diagrams