Zobrazeno 1 - 10
of 318
pro vyhledávání: '"Woodbury, A. M."'
Autor:
Koczkodaj, W. W., Mazurek, M., Pedrycz, W., Rogalska, E., Roth, R., Strzalka, D., Szymanska, A., Wolny-Dominiak, A., Woodbury-Smith, M., Xue, O. S., Zbyrowski, R.
Harmful Internet use (HIU) is a term coined for the unintended use of the Internet. In this study, we propose a more accurate HIU measuring method based on the peer assessment and differential evolution approach. The sample data comprises a juvenile
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2301.10232
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Dental Medicine; 2024, p1-12, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Construction Ahead : Evaluating Deployment Methods for Categorization Tasks as Precursors to Lecture
Publikováno v:
Journal of College Science Teaching, 2019 Mar 01. 48(4), 74-80.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26901302
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Tryptophan Residues Are Critical for Portal Protein Assembly and Incorporation in Bacteriophage P22.
Autor:
Woodbury, Brianna M.1 (AUTHOR) brianna.woodbury@uconn.edu, Motwani, Tina1 (AUTHOR) motwani.tina@gmail.com, Leroux, Makayla N.1 (AUTHOR) makayla.leroux@uconn.edu, Barnes, Lauren F.2 (AUTHOR) barneslf@iu.edu, Lyktey, Nicholas A.2 (AUTHOR) nalyktey@iu.edu, Banerjee, Sanchari1 (AUTHOR) sanchari.banerjee@uconn.edu, Dedeo, Corynne L.1 (AUTHOR) corynne.dedeo@uconn.edu, Jarrold, Martin F.2 (AUTHOR) mfj@indiana.edu, Teschke, Carolyn M.1,3 (AUTHOR) carolyn.teschke@uconn.edu
Publikováno v:
Viruses (1999-4915). Jul2022, Vol. 14 Issue 7, pN.PAG-N.PAG. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.