Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Wood‐Downie, Henry"'
Autor:
Burnett, Anna1 (AUTHOR) a.burnett@soton.ac.uk, Wood-Downie, Henry1 (AUTHOR) a.burnett@soton.ac.uk
Publikováno v:
Educational & Child Psychology. Jun2024, Vol. 41 Issue 2, p17-29. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wood-Downie, Henry1 Henry.Wood@soton.ac.uk, Ward, Verity1, Ivil, Kathryn1, Kovshoff, Hanna1, Parsons, Sarah1
Publikováno v:
Educational & Child Psychology. Sep2021, Vol. 38 Issue 3, p62-74. 13p.
Autor:
Wood‐Downie, Henry1 Henry.Wood@soton.ac.uk, Wong, Bonnie1, Kovshoff, Hanna1, Cortese, Samuele1,2,3,4, Hadwin, Julie A.1
Publikováno v:
Journal of Child Psychology. Aug2021, Vol. 62 Issue 8, p922-936. 15p. 1 Diagram, 2 Charts, 5 Graphs.
Publikováno v:
Journal of Child Psychology; Jan2024, Vol. 65 Issue 1, p4-17, 14p
Autor:
Wood-Downie, Henry1,2,3 Henry.Wood@soton.ac.uk, Wong, Bonnie1,4, Kovshoff, Hanna1, Mandy, William5, Hull, Laura5, Hadwin, Julie A.1,6
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Apr2021, Vol. 51 Issue 4, p1353-1364. 12p. 3 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Child Care in Practice. Jan2023, Vol. 29 Issue 1, p1-2. 2p.
Background: Evidence increasingly suggests that ASD manifests differently in females than males. Previous reviews investigating sex/gender differences in social interaction and social communication have focused at the level of broad constructs (e.g.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______348::cb9800412ca99f725a0dc15f72be4474
https://eprints.soton.ac.uk/444036/
https://eprints.soton.ac.uk/444036/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.