Zobrazeno 1 - 10
of 236
pro vyhledávání: '"Wood, SC"'
Publikováno v:
Nelson, PA; Sage, JR; Wood, SC; Davenport, CM; Anagnostaras, SG; & Boulanger, LM. (2013). MHC class i immune proteins are critical for hippocampus-dependent memory and gate NMDAR-dependent hippocampal long-term depression. Learning and Memory, 20(9), 505-517. doi: 10.1101/lm.031351.113. UC San Diego: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/8bm765p3
Memory impairment is a common feature of conditions that involve changes in inflammatory signaling in the brain, including traumatic brain injury, infection, neurodegenerative disorders, and normal aging. However, the causal importance of inflammator
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::6db968c5933eb0e62656d12a19254a03
http://www.escholarship.org/uc/item/8bm765p3
http://www.escholarship.org/uc/item/8bm765p3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.