Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"Wood, M W"'
Autor:
Wood, M. W. W.
Publikováno v:
The British Medical Journal, 1951 Apr . 1(4710), 799-800.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25360498
Quetiapine has a range of clinical activity distinct from other atypical antipsychotic drugs, demonstrating efficacy as monotherapy in bipolar depression, major depressive disorder and generalized anxiety disorder. The neuropharmacological mechanisms
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::33a629fb1d6c4b94141326cc3f68a321
https://europepmc.org/articles/PMC4813385/
https://europepmc.org/articles/PMC4813385/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hart, Lynette A, Wood, M W
Publikováno v:
Hart, Lynette A; & Wood, M W. (2004). Uses of animals and alternatives in college and veterinary education at the University of California, Davis: Institutional commitment for mainstreaming alternatives. ATLA-Alternatives to Laboratory Animals, 32, 617-620. UC Davis: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/6hx5q68q
The use of animals in teaching for college, veterinary and medical education in the USA has sharply declined in recent decades. Economic disincentives and public discussions have diminished this use of animals, as well as the growing availability of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::4c1a8ffa7b0342b4531bbdc7f78b17d1
http://www.escholarship.org/uc/item/6hx5q68q
http://www.escholarship.org/uc/item/6hx5q68q
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.