Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Wood, Cayla"'
Publikováno v:
In Photoacoustics June 2019 14:31-36
Autor:
Mitcham, Trevor, Taghavi, Houra, Long, James, Wood, Cayla, Fuentes, David, Stefan, Wolfgang, Ward, John, Bouchard, Richard
Publikováno v:
In Photoacoustics September 2017 7:47-56
Autor:
Bordignon, Nellie, Bornais, Megan, Wood, Cayla, Jones, Avery, Richards, Jared, Mulcaster, Adam, McGowan, Cheri
This is the protocol for a planned Isometric Resistance Training (IRT) Scoping Review. This scoping review will aim to evaluate the extent to which the recent ESSA and ACC/AHA Hypertension guidelines are cited in the IRT literature to recommend the p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0d88aedfbdc687a160bc55e912dd38b5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wood, Cayla
Publikováno v:
Electronic Theses and Dissertations
Cardiac rehabilitation (CR) is a secondary prevention program known to improve clinical outcomes and health-related quality of life in individuals with cardiovascular disease, yet participation and completion rates are suboptimal. Additionally, a CR
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2870::704abaf6f516dad7930195305cd026b2
https://scholar.uwindsor.ca/etd/7791
https://scholar.uwindsor.ca/etd/7791
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.