Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Wong, Stanley Kam Sing"'
Autor:
Wong, Stanley Kam Sing, Tong, Canon
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing. 2013, Vol. 28 Issue 7, p589-601. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wong, Stanley Kam-Sing
Publikováno v:
European Journal of Innovation Management; 2014, Vol. 17 Issue 2, p229-249, 21p
Autor:
Wong, Stanley Kam-Sing
Publikováno v:
European Journal of Innovation Management; 2012, Vol. 15 Issue 4, p468-490, 23p
Autor:
Wong, Stanley Kam Sing
Publikováno v:
Journal of Chinese Entrepreneurship; 2012, Vol. 4 Issue 3, p243-262, 20p
Autor:
Wong, Stanley Kam Sing, Tong, Canon
Publikováno v:
European Journal of Innovation Management; 2012, Vol. 15 Issue 1, p99-121, 23p
Autor:
Thomaz Bridi, Leonardo Rodrigues1 leonardo.bridi@ifc-videira.edu.br, Gomes, Giancarlo2 giancarlo@pzo.com.br, Resende Melo, Pedro Lucas3 resendemelo@usp.br
Publikováno v:
Revista de Negócios. Apr-Jun2016, Vol. 21 Issue 2, p51-66. 16p.
Publikováno v:
Business Process Management Journal; 2020, Vol. 26 Issue 6, p1307-1327, 21p
Autor:
Canon Tong, Stanley Kam Sing Wong
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing. 28:589-601
PurposeThe question of R&D and marketing cooperation (RMC) in new product development (NPD) is of increasing relevance. However, it is unclear whether RMC really leads to new product success (NPS) and whether and to what extent other elements of mark