Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Wong, Pei Se"'
Autor:
Ebenezer Chitra, Siti Azreena Mubin, Vishna Devi Nadarajah, Wong Pei Se, Chew Fei Sow, Hui Meng Er, Nilesh Kumar Mitra, Vinesh Thiruchelvam, Fabian Davamani
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract Virtual Reality (VR) laboratories are a new pedagogical approach to support psychomotor skills development in undergraduate programmes to achieve practical competency. VR laboratories are successfully used to carry out virtual experiments in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/399acb7962b14b97b2c031cf395c4f2d
Autor:
Lim, Mun Kit, Wong, Pei Se, Othman, Sajaratulnisah, Mohd Mydin, Fadzilah Hanum, Lim, Pei Shan, Lai, Pauline Siew Mei
Publikováno v:
In Journal of the American Medical Directors Association December 2023 24(12):1831-1842
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 17, Iss 6 (2022)
Objectives To develop, validate and evaluate a computerized clinical decision support system (MedReview) that aids medication reviewers with pharmacological decision-making. Methods This study included three phases; the development phase included com
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/730f49875b754563bccfd56db3f60a91
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mitra, Nilesh Kumar, Chitra, Ebenezer, Wong, Pei Se, Sow, Chew Fei, Binti Abd Razak, Siti Suriani, Er, Hui Meng, Nadarajah, Vishna Devi
Publikováno v:
International E-Journal of Science, Medicine & Education; Dec2023, Vol. 17 Issue 3, p2-8, 7p
Publikováno v:
Medical Teacher. Jul2021 Supplement, Vol. 43, pS39-S45. 7p.
Autor:
Hasan, Syed Shahzad, Wong, Pei Se, Ahmed, Syed Imran, Chong, David Weng Kwai, Mai, Chun Wai, Pook, Peter, Kairuz, Therese
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning July-August 2013 5(4):303-310
Autor:
Suresh Shanmugham, David Weng Kwai Chong, Anil Tumkur, P. V. Ingle, Wong Pei Se, Syed Imran Ahmed
Publikováno v:
Pharmacy Education. 20:221-225
Objective: This paper describes the development and feasibility evaluation of a formative remote objective structured clinical examination (OSCE) for second-year students in a four-year Bachelor of Pharmacy (B.Pharm.) honours programme. Methods. A fi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kumar, Suresh1 (AUTHOR), Wong, Pei Se1 (AUTHOR), Hasan, Syed Shahzad2,3 (AUTHOR) s.hasan@hud.ac.uk, Kairuz, Therese3 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 10/17/2019, Vol. 14 Issue 10, p1-11. 11p.