Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Wong, Kee Y."'
Autor:
Wong, Kee Y.1, Jeeneea, Ram1, Healey, Andrew2, Abernethy, Laurence2, Corbett, Harriet J.1, McAndrew, Helen F.1, Losty, Paul D.1 Paul.losty@liverpool.ac.uk
Publikováno v:
BJU International. Jun2018, Vol. 121 Issue 6, p923-927. 5p.
Autor:
Calvert, Robert C.1, Wong, Kee Y.1, Chitale, Sudhanshu V.2, Irving, Stuart O.2, Nagarajan, Muthuswamy3, Biyani, Chandra S.3, Browning, Anthony J.3, Young, James G.4, Timoney, Anthony G.4, Keeley, Francis X.4, Burgess, Neil A.2
Publikováno v:
BJU International. Jun2013, Vol. 111 Issue 7, p1099-1104. 6p. 1 Diagram, 3 Charts, 1 Graph.
Publikováno v:
Journal of Clinical Urology; Sep2016, Vol. 9 Issue 5, p300-307, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BJU International. Oct2012, Vol. 110 Issue 8, pE330-E330. 1p.
Publikováno v:
Structural Design of Tall & Special Buildings; Mar2017, Vol. 26 Issue 4, pn/a-N.PAG, 20p
Publikováno v:
Financial Services Canada; 2007, p943-1068, 126p
Autor:
Ros, Irene, Borrás, Oriol, Becerra, Daniel, Esteban, Natalia, Cáceres, César, López, José Luis
Los y las docentes somos conscientes de la importancia que la evaluación tiene en el proceso de enseñanza/aprendizaje. Sin embargo, no siempre le prestamos la atención que merece. Tras dos cursos en los que ha sido necesario adaptar este proceso e
Autor:
Daniel T. Willingham
Research-based insights and practical advice about effective learning strategies In this new edition of the highly regarded Why Don't Students Like School? cognitive psychologist Daniel Willingham turns his research on the biological and cognitive ba