Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Wong, Howard W."'
Autor:
Lo, Brian, Teferi, Bemnet, Wong, Howard W., Abi-Jaoude, Alexxa, Chopra, Jasmine, Charow, Rebecca, Zhang, Melody, Shi, Jenny, Johnson, Andrew, Levinson, Andrea, Cleverley, Kristin, Henderson, Jo, Voineskos, Aristotle, Wiljer, David
Publikováno v:
In International Journal of Medical Informatics February 2024 182
Autor:
Shi, Jenny, Lo, Brian, Wong, Howard W., Hollenberg, Elisa, Sanches, Marcos, Abi-Jaoudé, Alexxa, Chaim, Gloria, Cleverley, Kristin, Henderson, Joanna, Johnson, Andrew, Levinson, Andrea, Pham, Quynh, Robb, Janine, Voineskos, Aristotle, Wiljer, David
Publikováno v:
In Internet Interventions April 2021 24
Autor:
Wong, Howard W, Lo, Brian, Shi, Jenny, Hollenberg, Elisa, Abi-Jaoude, Alexxa, Johnson, Andrew, Chaim, Gloria, Cleverley, Kristin, Henderson, Joanna, Levinson, Andrea, Robb, Janine, Voineskos, Aristotle, Wiljer, David
Publikováno v:
JMIR Mental Health, Vol 8, Iss 4, p e23447 (2021)
BackgroundThere is growing interest in using mobile apps and online tools to support postsecondary student mental health, but most of these solutions have suboptimal user engagement in real-world settings. Poor engagement can limit long-term effectiv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cd799bb8893748fc858c1463e18f164d
Autor:
Wiljer, David, Shi, Jenny, Lo, Brian, Sanches, Marcos, Hollenberg, Elisa, Johnson, Andrew, Abi-Jaoudé, Alexxa, Chaim, Gloria, Cleverley, Kristin, Henderson, Joanna, Isaranuwatchai, Wanrudee, Levinson, Andrea, Robb, Janine, Wong, Howard W, Voineskos, Aristotle
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research, Vol 22, Iss 10, p e20790 (2020)
BackgroundMental health disorders are the most prevalent health issues among postsecondary students, yet few solutions to this emerging crisis exist. While mobile health technologies are touted as promising solutions for the unmet mental health needs
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d0dcf5aa99604c2d83f547ba3613fd63
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.