Zobrazeno 1 - 10
of 205
pro vyhledávání: '"Wonderlich S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Aggressive Behavior. 1983, Vol. 9 Issue 1, p1-11. 11p.
Publikováno v:
The Journal of General Psychology. 124:381-390
Fifty people (25 at risk for an eating disorder, 25 controls) performed a simple reaction-time (SRT) task and a negative-priming (NP) task. The two groups did not differ on the SRT task. For the NP task, the controls displayed the NP effect (response
Autor:
Bell, C, Bulik, C, Clayton, P, Crow, S, Davis, DM, DeMaso, DR, Dogin, J, Fairburn, CG, Fink, AH, Fisher, M, Forman, S, Garner, DM, Golden, NH, Hagan, J, Kaplan, AS, Katzman, DK, Katzman, MA, Keddy, D, Kottke, TE, Kreipe, R, Lonegran, E, Motto, JA, Mickley, D, Rubel, JB, Schienholtz, M, Schyve, PM, Sloan, R, Sokol, M, Sparrow, J, Strober, M, Stunkard, A, Suchinsky, RT, Swanson, J, Treasure, J, Westermeyer, J, Wilfley, D, Wonderlich, S, Assoc, AP
Publikováno v:
The American journal of psychiatry. 157
A. CODING SYSTEM: Each recommendation is identified as falling into one of three categories of endorsement, indicated by a bracketed Roman numeral following the statement. The three categories represent varying levels of clinical confidence regarding
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of clinical psychology. 53(2)
Bulimic (n = 23) and control subjects (n = 28) were compared on four neuropsychological tests and several clinical variables. Between-group differences were observed on neuropsychological measures that reflected marked impulsivity and problem-solving
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.