Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Wollschläger, Rachel"'
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences January 2022 93
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Colling, Jonne1 (AUTHOR) joanne.colling@uni.lu, Wollschläger, Rachel1 (AUTHOR), Keller, Ulrich1 (AUTHOR), Grass, Julia2 (AUTHOR), Strobel, Anja2 (AUTHOR), Preckel, Franzis3 (AUTHOR), Fischbach, Antoine1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 6/9/2023, Vol. 17 Issue 6, p1-24. 24p.
Autor:
Franzen, Patrick, Arens, A. Katrin, Greiff, Samuel van der, Westhuizen, Lindie, Fischbach, Antoine, Wollschläger, Rachel, Niepel, Christoph
Publikováno v:
Journal of Personality Assessment, 104, 6, 759-773
Conscientiousness is the most important personality predictor of academic achievement. It consists of several lower order facets with differential relations to academic achievement. There is currently no short instrument assessing facets of conscient
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/86344
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Luong, Cäcilia, Strobel, Anja, Wollschläger, Rachel, Greiff, Samuel, Vainikainen, Mari-Pauliina, Preckel, Franzis
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences January 2017 53:103-113
Autor:
Keller, Ulrich, Strobel, Anja, Wollschläger, Rachel, Greiff, Samuel, Martin, Romain, Vainikainen, Mari-Pauliina, Preckel, Franzis
Publikováno v:
European Journal of Psychological Assessment; 20240101, Issue: Preprints p1-13, 13p
Autor:
Scherrer, Vsevolod, Fischbach, Antoine, Wollschläger, Rachel, Keller, Ulrich, Colling, Joanne, Preckel, Franzis
A recent meta-analysis of longitudinal studies (Scherrer & Preckel, 2019) did not support the classical view that middle school transition negatively affects students’ achievement motivation. However, in this meta-analysis only a small subsample of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::73eebe13b663f7dc301b1998d8c4f357
Autor:
Breit, Moritz, Brunner, Martin, Fischbach, Antoine, Colling, Joanne, Keller, Ulrich, Wollschläger, Rachel, Preckel, Franzis
We investigate ability and developmental differentiation as well as their interaction in school achievement test data in a large sample of Luxembourgian students. The data was collected in the context of the Luxembourgian school monitoring program É
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5bf8218b1accb00da25558abdf3a44d6
Autor:
Fischbach, Antoine, Colling, Joanne, Levy, Jessica, Pit-Ten Cate, Ineke, Rosa, Cassie, Krämer, Charlotte, Keller, Ulrich, Gamo, Sylvie, Hornung, Caroline, Sonnleitner, Philipp, Ugen, Sonja, Esch, Pascale, Wollschläger, Rachel
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2658::900b9206fe5f9a08559cb47ad81024fa
http://orbilu.uni.lu/handle/10993/51279
http://orbilu.uni.lu/handle/10993/51279