Zobrazeno 1 - 10
of 103
pro vyhledávání: '"Wojdynski, Bartosz W."'
Publikováno v:
In Public Relations Review November 2024 50(4)
Publikováno v:
In Telematics and Informatics July 2022 71
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Thesis (M.A.)--University of North Carolina at Chapel Hill, 2008.
Title from electronic title page (viewed Dec. 11, 2008). "... in partial fulfillment of the requirements for the degree of Master of Arts in the School of Journalism and Mass Comm
Title from electronic title page (viewed Dec. 11, 2008). "... in partial fulfillment of the requirements for the degree of Master of Arts in the School of Journalism and Mass Comm
Externí odkaz:
http://dc.lib.unc.edu/u?/etd,1801
Publikováno v:
Open Information Science, Vol 3, Iss 1, Pp 166-180 (2019)
In recent years, online misinformation designed to resemble news by adopting news design conventions has proven to be a powerful vehicle for deception and persuasion. In a 2 (prior warning: present/absent) x 2 (article type: false/true) eye-tracking
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/041ff658529942998c8a6b7d192b9cf0
Publikováno v:
The Journal of Consumer Affairs, 2018 Apr 01. 52(1), 115-137.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26627425
Publikováno v:
In Journal of Interactive Marketing May 2018 42:18-31
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bang, Hyejin, Wojdynski, Bartosz W.
Publikováno v:
In Computers in Human Behavior February 2016 55 Part B:867-876
Autor:
Wojdynski, Bartosz W.1 (AUTHOR) bartw@email.uga.edu, Evans, Nathaniel J.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Advertising. 2016, Vol. 45 Issue 2, p157-168. 12p.