Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Wixted, J T"'
Smith, Wells, Smalarz, and Lampinen (2017) claim that we (Colloff, Wade, & Strange, 2016) were wrong to conclude that fair lineups enhanced people’s ability to discriminate between innocent and guilty suspects compared to unfair lineups. They argue
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::0a86692414e8deef7036a36efee4d496
http://wrap.warwick.ac.uk/102375/1/WRAP-filler-siphoning-theory-predict-fairness-innocent-guilty-Wade-2018.pdf
http://wrap.warwick.ac.uk/102375/1/WRAP-filler-siphoning-theory-predict-fairness-innocent-guilty-Wade-2018.pdf
Publikováno v:
Journal of Cognitive Neuroscience. Mar2008, Vol. 20 Issue 3, p505-512. 8p. 2 Charts, 1 Graph.
Autor:
Wixted, J. T.
Publikováno v:
Journal of the American Oriental Society, 1976 Apr 01. 96(2), 340-343.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/599869
Publikováno v:
Pashler, Harold; Cepeda, N J; Wixted, J T; & Rohrer, D. (2005). When does feedback facilitate learning of words?. Journal of Experimental Psychology-Learning Memory and Cognition, 31(1), 3-8. UC San Diego: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/7fg8h6zq
Some researchers have suggested that although feedback may enhance performance during associative learning, it does so at the expense of later retention. To examine this issue, subjects (N = 258) learned Luganda-English word pairs. After 2 initial ex
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::2c3ac7d4e69dc5160f7e4e90d573afc5
http://www.escholarship.org/uc/item/7fg8h6zq
http://www.escholarship.org/uc/item/7fg8h6zq
Autor:
Bellack, Alan S., Morrison, Randall L., Wixted, John T., Mueser, Kim T., Bellack, A S, Morrison, R L, Wixted, J T, Mueser, K T
Publikováno v:
British Journal of Psychiatry; Jun90, Vol. 156, p809-818, 10p, 6 Charts
Publikováno v:
Journal of Nervous & Mental Disease; Jun1990, Vol. 178 Issue 6, p377-384, 8p
Autor:
Wixted, J. T.
Publikováno v:
Monumenta Serica, 1977 Jan 01. 33, 466-471.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40726265
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.