Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Wittek, Anne Line"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wittek, Anne Line, Bastiansen, Sofie
Publikováno v:
Wittek, Anne Line Bastiansen, Sofie . "Problemrettet veiledning i gruppe" som verktøy til utvikling av veilederrollen. Kollegaveiledning i høyere utdanning. 2021, 160-180 Universitetsforlaget
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/99107
Publikováno v:
In Learning, Culture and Social Interaction September 2019 22
Autor:
Nordkvelle, Yngve Troye, Stalheim, Odd Rune, Fossland, Trine, de Lange, Thomas, Wittek, Anne Line, Nerland, Monika Bærøe
Publikováno v:
Nordkvelle, Stalheim, Fossland, de Lange, Wittek, Nerland: Praksisnær undervisning med simulering og rollespill . In: Nordkvelle, Nyhus, Tvete, Røisehagen, With, Stalheim, Røthe, de Lange, Wittek, Nerland, Fossland, Traavik, Eide, Heimly, Halvorsen, Skjeseth, Eriksen, Bakke, Bakken. Praksisnær undervisning – i praksis og teori, 2020. Cappelen Damm Akademisk p. 99-119
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10037/20450
Autor:
Steen-Utheim, Anna, Wittek, Anne Line
Publikováno v:
In Learning, Culture and Social Interaction December 2017 15:18-30
Autor:
de Lange, Thomas1 t.d.lange@iped.uio.no, Wittek, Anne Line1
Publikováno v:
Teaching in Higher Education. Apr2022, Vol. 27 Issue 3, p337-351. 15p. 1 Diagram, 2 Charts.
Autor:
Thompson, Ian, Wittek, Anne Line
Publikováno v:
In Learning, Culture and Social Interaction December 2016 11:85-96
Publikováno v:
In Learning, Culture and Social Interaction September 2015 6:16-28
Autor:
Wittek, Anne Line1 a.l.wittek@iped.uio.no
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Educational Research. Jun2018, Vol. 62 Issue 3, p444-460. 17p.
Publikováno v:
Esterhazy, Rachelle de Lange, Thomas Bastiansen, Sofie Wittek, Anne Line . Moving Beyond Peer Review of Teaching: A Conceptual Framework for Collegial Faculty Development. Review of Educational Research. 2021, 91(2), 237-271
Review of Educational Research
Review of Educational Research
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/90772
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/90772/1/0034654321990721.pdf
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/90772/1/0034654321990721.pdf