Zobrazeno 1 - 10
of 122
pro vyhledávání: '"Witkow, Melissa"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Child Development, 2006 Sep 01. 77(5), 1338-1350.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3878436
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences December 2014 36:1-8
Autor:
Nishina, Adrienne1 (AUTHOR) anishina@ucdavis.edu, Witkow, Melissa R.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child Development Perspectives. Mar2020, Vol. 14 Issue 1, p21-27. 7p.
Publikováno v:
In Journal of Applied Developmental Psychology September-October 2012 33(5):243-251
Publikováno v:
Child Development, 2008 Jul 01. 79(4), 944-956.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27563531
Autor:
Nylund-Gibson, Karen, Garber, Adam C., Singh, Jay, Witkow, Melissa R., Nishina, Adrienne, Bellmore, Amy
Supplemental material, sj-pdf-1-bhd-10.1177_01987429211067214 for The Utility of Latent Class Analysis to Understand Heterogeneity in Youth Coping Strategies: A Methodological Introduction by Karen Nylund-Gibson, Adam C. Garber, Jay Singh, Melissa R.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8119bcc68e05a01debec589592de0903
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Witkow, Melissa R.1 (AUTHOR) mwitkow@willamette.edu, Rickert, Nicolette P.2 (AUTHOR), Cullen, Laura E.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Genetic Psychology. Mar/Apr2017, Vol. 178 Issue 2, p119-132. 14p.