Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Witherspoon, Eben"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Researcher, 2019 May 01. 48(4), 193-204.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45221676
Publikováno v:
Information and Learning Sciences, 2019, Vol. 120, Issue 5/6, pp. 308-326.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILS-05-2018-0035
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
and Rationale This project aims to serve national interest by synthesizing empirical evidence on how classroom interventions can increase motivational outcomes (e.g., interests) and retention for undergraduates in science, technology, engineering, an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::fd0d1d6485b35d4deda0c676aa4ade67
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.