Zobrazeno 1 - 10
of 908
pro vyhledávání: '"Winston, C A"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Enacting Civic‐Minded Early Childhood Pedagogy in the Context of Chauvinistic Education Legislation.
Autor:
Erickson, Joy Dangora1 (AUTHOR) jdangora@endicott.edu, Thompson, Winston C.2 (AUTHOR) thompson.3588@osu.edu
Publikováno v:
Educational Theory. Nov2024, p1. 20p. 2 Illustrations, 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nikolaidis, A C1 alexandros.nikolaidis@ucf.edu, Thompson, Winston C2
Publikováno v:
Journal of Philosophy of Education. Aug-Oct2023, Vol. 57 Issue 4/5, p781-790. 10p.
Publikováno v:
Journal of Philosophy of Education. Aug-Oct2023, Vol. 57 Issue 4/5, p791-802. 12p.
Autor:
Lara-Steidel, Henry1 lara-steidel.1@buckeyemail.osu.edu, Thompson, Winston C1
Publikováno v:
Journal of Philosophy of Education. Aug-Oct2023, Vol. 57 Issue 4/5, p862-879. 18p.
Autor:
Vincent P. Pilien, Lessandro Estelito O. Garciano, Michael Angelo B. Promentilla, Ernesto J. Guades, Julius L. Leaño Jr., Andres Winston C. Oreta, Jason Maximino C. Ongpeng
Publikováno v:
Chemical Engineering Transactions, Vol 94 (2022)
vincent_pilien@dlsu.edu.phFrom past decades since Joseph Davidovits introduced geopolymer, this innovative green technology as alternative for cement mortar have been studied and proven its strength, effectiveness, and potential to many applications.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d16ca23a7fa24692b24e0ce940649b53
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.