Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Winning, Tracey"'
Publikováno v:
European Journal of Dentistry; May2023, Vol. 17 Issue 2, p387-397, 11p
Publikováno v:
Quality Assurance in Education, 2006, Vol. 14, Issue 2, pp. 143-155.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/09684880610662024
Publikováno v:
International Journal of Dentistry.
Introduction. Restorative dental treatment is a complex task involving various procedures which require the development and integration of both theoretical knowledge and fine motor skills. It aims to provide the theoretical background and role of key
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Winning, Tracey1 (AUTHOR) tracey.winning@adelaide.edu.au, Lim, Elaine1 (AUTHOR), Townsend, Grant1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Assessment & Evaluation in Higher Education. Oct2005, Vol. 30 Issue 5, p489-505. 17p. 3 Charts, 3 Graphs.
Autor:
Winning *, Tracey1 (AUTHOR), Skinner, Vicki1 (AUTHOR) tracey.winning@adelaide.edu.au, Townsend, Grant1 (AUTHOR), Drummond, Bernadette2 (AUTHOR), Kieser, Jules2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Innovations in Education & Teaching International. May2004, Vol. 41 Issue 2, p125-144. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Problem-Based Learning
Groups are central to problem-based learning (PBL) and educational and professional outcomes relevant to clinical education. However, PBL groups in practice may differ from theoretical conceptions of groups. Therefore, this study explored students’
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______540::18f58c24844702d221aa28e8287abefd
http://docs.lib.purdue.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1499&context=ijpbl
http://docs.lib.purdue.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1499&context=ijpbl
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Problem-based Learning; Sep2016, Vol. 10 Issue 2, p68-84, 17p