Zobrazeno 1 - 10
of 150
pro vyhledávání: '"Winning, Adrien"'
Autor:
Stiles-Shields, Colleen, Garcia, Brittney, Villota, Kimberly, Wartman, Elicia, Winning, Adrien M, Holmbeck, Grayson N
Publikováno v:
JMIR Pediatrics and Parenting, Vol 2, Iss 2, p e15153 (2019)
BackgroundAdolescents and young adults with spina bifida (AYA-SBs) have unique user needs, given their variable and complex symptom profile. Owing to multiple barriers to prevention and intervention treatments for secondary conditions (eg, obesity),
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d500499758a94395a8065a6d11162905
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fortney, Christine A., Baughcum, Amy E., Moscato, Emily L., Winning, Adrien M., Keim, Madelaine C., Gerhardt, Cynthia A.
Publikováno v:
In Journal of Pain and Symptom Management May 2020 59(5):1001-1008
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Winning, Adrien M.1 awinning@luc.edu, Ridosh, Monique2, Wartman, Elicia1, Kritikos, Tessa1, Friedman, Catherine1, Starnes, Meredith1, Crowe, Autumn N.1, Holmbeck, Grayson N.1 gholmbe@luc.edu
Publikováno v:
Child: Care, Health & Development. Jul2022, Vol. 48 Issue 4, p623-633. 11p. 2 Diagrams, 2 Charts.
Autor:
Keim, Madelaine C., Fortney, Christine A., Shultz, Emily L., Winning, Adrien, Gerhardt, Cynthia A., Baughcum, Amy
Publikováno v:
In Journal of Obstetric, Gynecologic & Neonatal Nursing May-June 2017 46(3):446-455
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Winning, Adrien1 (AUTHOR), Stern, Alexa1 (AUTHOR), Rausch, Joseph R.2 (AUTHOR), Starnes, Meredith1 (AUTHOR), Holmbeck, Grayson N.1 (AUTHOR) gholmbe@luc.edu
Publikováno v:
Child Neuropsychology. May2021, Vol. 27 Issue 4, p447-467. 21p. 1 Diagram, 5 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.