Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Winefield, Tony"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Winefield, Tony, Nettelbeck, Ted
This book commemorates the history of the psychology schools in Adelaide’s three Universities: The University of Adelaide, Flinders University and the University of South Australia. Its publication in 2016 coincides with their 60th, 50th and 25th b
Externí odkaz:
http://library.oapen.org/handle/20.500.12657/31912
Autor:
Delfabbro, Paul.1 (AUTHOR), Winefield, Tony.2 (AUTHOR), Trainor, Sarah.2 (AUTHOR), Dollard, Maureen.2 (AUTHOR), Anderson, Sarah.2 (AUTHOR), Metzer, Jacques.2 (AUTHOR), Hammarstrom, Anne.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
British Journal of Educational Psychology. Mar2006, Vol. 76 Issue 1, p71-90. 20p.
Publikováno v:
Australian Universities' Review; 2008, Vol. 50 Issue 1, p20-29, 10p, 8 Charts
Autor:
Winefield, Tony
Publikováno v:
Dissent (0012-3846). Fall2004, Vol. 51 Issue 4, p111-111. 1/5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Work & Stress. 37:171-194
We investigated the Psychosocial Safety Climate (PSC) construct and its role in attenuating the negative effects of job demands (i.e. emotional and psychological) on psychological health (distress, emotional exhaustion, and depression). In particular
Conservation marketing holds potential as a means to engage audiences with biodiversity conservation and help to address the human dimensions of biodiversity loss. Empirical evaluations of conservation marketing indicatives are growing, so we reviewe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9e689173f1c1097adbdba549c176a9db
https://hdl.handle.net/11541.2/138409
https://hdl.handle.net/11541.2/138409
Publikováno v:
International Journal of Educational Research. 79:21-30
The assumption in the literature that the transition to tertiary studies occurs within the first year has not been tested. This study investigates the timing of the transition by comparing the experiences of domestic students from rural (n = 7) and u