Zobrazeno 1 - 10
of 294
pro vyhledávání: '"Windsor W"'
Autor:
Michelle Parisi, Ellie Lane, Cheryl J. Dye Dr., Rhonda Matthews, Danielle McFall, Ethan Bain, Windsor W. Sherrill
Publikováno v:
Journal of Human Sciences and Extension, Vol 10, Iss 3 (2022)
Fewer than 25% of individuals in the United States with hypertension have controlled blood pressure (Centers for Disease Control and Prevention, 2021). Hypertension Management Program (HMP) adopted the Health Coaches for Hypertension Control© (HCHC
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cbc1697f854940ffa7b4c101750ddc05
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Allied Health, 2005 Dec 01. 34(4), 185-191.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48721323
Publikováno v:
Music Perception: An Interdisciplinary Journal, 2002 Sep 01. 20(1), 3-33.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1525/mp.2002.20.1.3
Publikováno v:
Music Perception: An Interdisciplinary Journal, 2002 Jun 01. 19(4), 565-593.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1525/mp.2002.19.4.565
Autor:
Clarke, Eric F., Windsor, W. Luke
Publikováno v:
Music Perception: An Interdisciplinary Journal, 2000 Apr 01. 17(3), 277-313.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40285819
Autor:
Windsor, W. Luke, Clarke, Eric F.
Publikováno v:
Music Perception: An Interdisciplinary Journal, 1997 Dec 01. 15(2), 127-152.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40285746
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sherrill, Windsor W.1, Mayo, Rachel M.1 rmayo@clemson.edu, Truong, Khoa D.1, Pribonic, Anne P.1, Schalkoff, Christine A.2
Publikováno v:
International Journal of Medical Education. 2016, Vol. 7, p248-254. 7p.