Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Windsor, Sienna"'
Autor:
Ledford, Jennifer R.1 (AUTHOR) jennifer.ledford@vanderbilt.edu, Windsor, Sienna A.1 (AUTHOR), Chow, Jason C.1 (AUTHOR), Eyler, Paige Bennett1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Exceptional Children. Oct2024, Vol. 91 Issue 1, p5-20. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental material, sj-docx-3-ecx-10.1177_00144029231165505 for Empirically Derived Single-Case-Design Effect Size Distributions of Engagement and Challenging Behavior in Early Childhood Research by Jason C. Chow, Jennifer R. Ledford, Sienna Winds
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d87826d97d98a6d56edb828ab6260352
Supplemental material, sj-docx-2-ecx-10.1177_00144029231165505 for Empirically Derived Single-Case-Design Effect Size Distributions of Engagement and Challenging Behavior in Early Childhood Research by Jason C. Chow, Jennifer R. Ledford, Sienna Winds
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7af73affbb88cc99ebc533907647f6f0
Autor:
Windsor, Sienna, Ledford, Jennifer R.
This systematic review and meta-analysis will examine the single case literature on naturalistic developmental behavioral interventions (NDBIs) for young autistic learners. Guiding research questions include: 1. What are the characteristics of the pa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2c6eb5a0caa36fa99cb9a9ac1e852cc0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental material, sj-pdf-1-tec-10.1177_02711214211007190 for Systematic Review of Interventions Designed to Teach Imitation to Young Children With Disabilities by Jennifer R. Ledford and Sienna A. Windsor in Topics in Early Childhood Special Edu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::11318904e5dbbfbf26dc571ce811f1ae