Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Windsor, Sally"'
Autor:
Windsor, Sally1 (AUTHOR) sally.windsor@gu.se, Kriewaldt, Jeana2 (AUTHOR) jeana@unimelb.edu.au
Publikováno v:
Social Sciences (2076-0760). Nov2023, Vol. 12 Issue 11, p585. 10p.
Autor:
Windsor, Sally1, Sanders, Dawn1
Publikováno v:
Educational Philosophy & Theory. Oct2023, Vol. 55 Issue 11, p1220-1236. 17p.
Autor:
Reimer, Kristin Elaine, Kaukko, Mervi, Windsor, Sally, Kemmis, Stephen, Mahon, Kathleen
This open access book is the second of a two-volume series that explores how people are living well and creating a “World Worth Living in for All”. It engages in deep listening of voices from across the world and considers the role of education i
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/90945
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2021 110
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pedersen, Helena1,2, Windsor, Sally1,2, Knutsson, Beniamin1,2, Sanders, Dawn1,2, Wals, Arjen2,3, Franck, Olof1,2
Publikováno v:
Educational Philosophy & Theory. Mar 2022, Vol. 54 Issue 3, p224-227. 4p.
Autor:
Reimer, Kristin Elaine, Kaukko, Mervi, Windsor, Sally, Mahon, Kathleen, Kemmis, Stephen
This open access book is the first of a two-volume series focusing on how people are being enabled or constrained to live well in today’s world, and how to bring into reality a world worth living in for all. The chapters offer unique narratives dra
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/61873
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Windsor, Maxwell GR, Antonsen yan. Incorporating sustainable development and inclusive education in teacher education for the Arctic. Polar Geography. 2022
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10037/26039
Autor:
Hipkiss, Anna Maria, Windsor, Sally
Publikováno v:
Action in Teacher Education (Routledge); Spring2023, Vol. 45 Issue 1, p68-85, 18p