Zobrazeno 1 - 10
of 212
pro vyhledávání: '"Windle, Joel"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Oliveira Maia, Junot1 junotmaia@gmail.com, Austin Windle, Joel2 joel.windle@unisa.edu.au, dos Santos Jorge, Miriam Lúcia3
Publikováno v:
Revista Brasileira de Lingüística Aplicada. 2023, Vol. 23 Issue 3, p1-5. 5p.
Autor:
Le Ha, Phan, Bao, Dat, Windle, Joel
This open access edited book attempts to break new ground in investigating multiple facets of Vietnamese language, education and change in global contexts, engaging with global Vietnam through complex lenses of language and education. Issues of langu
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/90950
Autor:
Windle, Joel Austin
Cette thèse examine, au niveau lycée, la contribution de l'origine ethnique aux expériences scolaires d'élèves désavantagés (N=927). Elle a pour objectif d'étudier les rapports entre inégalité sociale, expérience scolaire, et structure ins
Externí odkaz:
http://tel.archives-ouvertes.fr/tel-00325698
http://tel.archives-ouvertes.fr/docs/00/32/56/98/PDF/08044.pdf
http://tel.archives-ouvertes.fr/docs/00/32/56/98/PDF/08044.pdf
Autor:
Windle, Joel Austin.
Thèse (de doctorat)--University of Melbourne [et] Institut de Recherche sur l?Education (IREDU), Université de Bourgogne, France, 2008.
Titre de l'écran-titre (visionné le 11 décembre 2009). Bibliogr. Publié aussi en version papier.
Titre de l'écran-titre (visionné le 11 décembre 2009). Bibliogr. Publié aussi en version papier.
Autor:
Windle, Joel Austin
This thesis examines the contribution of ‘ethnic’ background to the school experiences of educationally and socially disadvantaged students in the senior years of high school (n=927). To investigate the role both of ethnic identification and its
Externí odkaz:
http://repository.unimelb.edu.au/10187/3332
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
TURNER, MARIANNE, WINDLE, JOEL
Publikováno v:
TESOL Quarterly, 2019 Dec 01. 53(4), 939-959.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45238626