Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"Windels, Kasey"'
Autor:
Windels, Kasey1 (AUTHOR) kwindels@ufl.edu, Mueller, Sophia2 (AUTHOR), Wei, Xiaofan1 (AUTHOR), Chen, Huan1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Advertising. Dec2023, p1-18. 18p. 2 Illustrations, 4 Charts.
Autor:
Windels, Kasey1 (AUTHOR) kwindels@ufl.edu, Lunsford, Kelsey1 (AUTHOR), Ibrahim, Noura1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Advertising. Oct2024, Vol. 43 Issue 7, p1218-1238. 21p.
Autor:
de Gregorio, Federico1 degrego@uakron.edu, Windels, Kasey2
Publikováno v:
Journal of Advertising. Apr/May2021, Vol. 50 Issue 2, p207-216. 10p.
Autor:
Windels, Kasey1 (AUTHOR) kwindels@ufl.edu, Champlin, Sara2 (AUTHOR), Shelton, Summer3 (AUTHOR), Sterbenk, Yvette4 (AUTHOR), Poteet, Maddison2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Advertising. Jan-Mar2020, Vol. 49 Issue 1, p18-33. 16p. 7 Charts.
Autor:
Windels, Kasey Farris
Females are under-represented in advertising agencies by a ratio of 2.3 to 1. This paper examines the impact of gender proportions on an individuals regulatory focus (Higgins 1997). The theory of proportional representation (Kanter 1977) states that
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2152/17824
Autor:
Windels, Kasey Farris.
Thesis (Ph. D.)--University of Texas at Austin, 2008.
Vita. Includes bibliographical references.
Vita. Includes bibliographical references.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Windels, Kasey1 (AUTHOR) kwindels@ufl.edu, DuBosar, Eliana1 (AUTHOR), Mueller, Sophia2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Current Issues & Research in Advertising (Routledge). 2024, Vol. 45 Issue 2, p257-275. 19p.
Autor:
Windels, Kasey
Publikováno v:
Qualitative Market Research: An International Journal, 2019, Vol. 22, Issue 3, pp. 325-343.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QMR-07-2017-0117
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.