Zobrazeno 1 - 10
of 220
pro vyhledávání: '"Winch C"'
Autor:
Provencher, D.M., Gallagher, C.J., Parulekar, W.R., Ledermann, J.A., Armstrong, D.K., Brundage, M., Gourley, C., Romero, I., Gonzalez-Martin, A., Feeney, M., Bessette, P., Hall, M., Weberpals, J.I., Hall, G., Lau, S.K., Gauthier, P., Fung-Kee-Fung, M., Eisenhauer, E.A., Winch, C., Tu, D., MacKay, H.J. *
Publikováno v:
In Annals of Oncology February 2018 29(2):431-438
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education and Expertise, 75-98
STARTPAGE=75;ENDPAGE=98;TITLE=Education and Expertise
Education and Expertise
STARTPAGE=75;ENDPAGE=98;TITLE=Education and Expertise
Education and Expertise
Avoiding a Cognitive MonsterAlthough expertise is usually considered as a positive outcome of education and practice in domains as varied as sports, science, music and politics, there are also concerns about negative effects of expertise. Since exper
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ae7f1ef8dbd5341bd52ce7c418f86a4e
https://doi.org/10.1002/9781119527268.ch4
https://doi.org/10.1002/9781119527268.ch4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
WINCH, C. A.
Publikováno v:
Journal of Applied Philosophy, 1985 Jan 01. 2(1), 109-120.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24353434
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.