Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"Wimpenny, Peter"'
Autor:
Wimpenny, Peter
This thesis reports a study that aimed to create a better understanding of nursing models. It set out to explore nursing models from the qualified nurse's perspective. Such perspective is of interest to the debate about nursing models which has often
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.310741
Publikováno v:
In Nurse Education Today 2005 25(5):398-404
Autor:
Agudelo-Suárez Andrés A, Gil-González Diana, Vives-Cases Carmen, Love John G, Wimpenny Peter, Ronda-Pérez Elena
Publikováno v:
BMC Health Services Research, Vol 12, Iss 1, p 461 (2012)
Abstract Background Access to health services is an important health determinant. New research in health equity is required, especially amongst economic migrants from developing countries. Studies conducted on the use of health services by migrant po
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/02c4bd26261242d0a3e571cf56d8a64c
Autor:
Stephen, AudreyI.1 (AUTHOR) a.i.stephen@rgu.ac.uk, Wimpenny, Peter1 (AUTHOR), Unwin, Rachel1 (AUTHOR), Work, Fiona1 (AUTHOR), Dempster, Paul1 (AUTHOR), MacDuff, Colin1 (AUTHOR), Wilcock, SylviaE.1 (AUTHOR), Brown, Alison1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Death Studies. Mar2009, Vol. 33 Issue 3, p239-261. 23p. 1 Chart.
Autor:
Wimpenny, Peter
Publikováno v:
In Nurse Education Today 2002 22(2):181-182
Autor:
McInnes, Elizabeth, Wimpenny, Peter
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3651::c6b10ef12e9d783dd90c9fb743056087
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/86x0w/using-the-qualitative-assessment-and-review-instrument-qari-software-to-synthesise-studies-on-older-people-s-views-and-experiences-of-falls-prevention
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/86x0w/using-the-qualitative-assessment-and-review-instrument-qari-software-to-synthesise-studies-on-older-people-s-views-and-experiences-of-falls-prevention
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.