Zobrazeno 1 - 10
of 130
pro vyhledávání: '"Wilson HK"'
Autor:
Wilson, HK
The design of the physical learning environment (PLE) in Higher Education facilities, has been found to influence students’ satisfaction (Hill & Epps, 2010, Riley, 2013, Yang & Mino, 2013). With the initiation of the Teaching Excellence Framework,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4202c2b1e22656243ff46f6c3ee81b6f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wilson Hk
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Work, Environment & Health. 12:174-192
This paper examines the physiological basis for breath analysis and draws attention to the factors which may affect the blood:breath ratio. A review of recent breath analysis techniques is presented, and some consideration is given to the use of brea
Publikováno v:
TWR Conference Proceedings 2020
Purpose: to present the initial findings of the first phase of a research project being conducted in partnership with the Institute of Workplace and Facilities Management (IWFM) to eventually develop a user-friendly ‘tool’ to calculate the return
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::9dd3b81cf71242e7868c30456d2c2292
https://researchonline.ljmu.ac.uk/id/eprint/16173/1/TWR2020_Tucker.pdf
https://researchonline.ljmu.ac.uk/id/eprint/16173/1/TWR2020_Tucker.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.