Zobrazeno 1 - 10
of 119
pro vyhledávání: '"Wilson, Tracy"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wilson, Tracy M.
This descriptive study looks at how social justice is being integrated into 11th grade language arts classes in the Roaring Fork Valley of Colorado. I observed four educators, noting how they addressed issues of social justice through classroom discu
Externí odkaz:
http://pqdtopen.proquest.com/#viewpdf?dispub=1546694
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jelovsek, John Eric, Barber, Mathew D., Paraiso, Marie Fidela R., Walters, Mark D., Ridgeway, Beri, Gurland, Brooke, Zutshi, Massarat, Krishnan, Geetha, Pung, Ly, Graham, Annette, Sung, Vivian W., Myers, Deborah L., Rardin, Charles R., Carberry, Cassandra, Hampton, B. Star, Wohlrab, Kyle, Meers, Ann S., Visco, Anthony, Amundsen, Cindy, Weidner, Alison, Siddiqui, Nazema, Kawasaki, Amie, McLean, Shantae, Longoria, Nicole, Carrington, Jessica, Mehta, Niti, Harm-Ernandes, Ingrid, Maddocks, Jennifer, Pannullo, Amy, Markland, Alayne, Richter, Holly E., Varner, R. Edward, Holley, Robert, Lloyd, L. Keith, Wilson, Tracy S., Ballard, Alicia, McCormick, Jeannine, Willis, Velria, Saxon, Nancy, Carter, Kathy, Meikle, Susan, Nager, Charles, Albo, Michael, Lukacz, Emily, Furey, Cindy, Riley, Patricia, Columbo, JoAnn, Johnson, Sherella, Menefee, Shawn, Luber, Karl, Dyer, Keisha, Diwadkar, Gouri, Tan-Kim, Jasmine, Rogers, Rebecca G., Komesu, Yuko, Dunivan, Gena, Jeppson, Peter, Cichowski, Sara, Miller, Christy, Yane, Erin, Middendorf, Julia, Nava, Risela, Gantz, Marie G., Wallace, Dennis, Shaffer, Amanda, Pande, Poonam, Roney, Kelly, Carper, Benjamin, Whitworth, Ryan E., Warren, Lauren Klein, Wilson, Kevin A., Hair, Brenda, Glass, Kendra, Matthews, Daryl, Pickett, James W., Tang, Yan, Terry, Tamara L., Tatum, Lynda, Bibb, Barbara, Thornberry, Jutta, Zaterka-Baxter, Kristin, Morris, Lindsay, Arya, Lily, Smith, Ariana, Harve, Heidi, Andy, Uduak Umoh, Levin, Pamela, Newman, Diane K., Wang, Mary, Thompson, Donna, Carney, Teresa, Kingslee, Michelle, Flick, Lorraine, Zyczynski, Halina M., Moalli, Pam, Sutkin, Gary, Shepherd, Jonathan, Bonidie, Michael, Abo, Steven, Harrison, Janet, Chermansky, Christopher, Geraci, Lori, Gruss, Judy, Mislanovich, Karen, Eline, Ellen, Klump, Beth, George, Susan E., Whitehead, William E., Dickersin, Kay, Jiang, Luohua, Lavender, Missy, O'Dell, Kate, Ryan, Kate, Tulikangas, Paul, Kong, Lan, McClish, Donna, Rickey, Leslie, Shade, David, Tuteja, Ashok, Yount, Susan, Jelovsek, J Eric, Markland, Alayne D, Whitehead, William E, Barber, Matthew D, Newman, Diane K, Rogers, Rebecca G, Visco, Anthony G, Zyczynski, Halina M, Meikle, Susan F, Sung, Vivian W, Gantz, Marie G
Publikováno v:
In The Lancet Gastroenterology & Hepatology September 2019 4(9):698-710
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Krebs, Danielle L., Metcalf, Donald, Merson, Tobias D., Voss, Anne K., Thomas, Tim, Zhang, Jian-Guo, Rakar, Steven, O'Bryan, Moira K., Wilson, Tracy A., Viney, Elizabeth M., Mielke, Lisa A., Nicola, Nicos A., Hilton, Douglas J., Alexander, Warren S.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2004 Oct . 101(43), 15446-15451.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3373540
Publikováno v:
In Journal of Equine Veterinary Science June 2023 125
Autor:
Wilson, Tracy (AUTHOR)
Publikováno v:
Narrative Inquiry in Bioethics. Summer2023, Vol. 13 Issue 2, p85-86. 2p.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2010 Oct 01. 107(40), 17445-17450.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20779982
Autor:
Wilson, Tracy Kathleen
Publikováno v:
Theses and Dissertations.
Pell Grant funding is without question foundational to the American community college mission – providing access to higher education to over 9 million students. Pell Grants are particularly important in the 2-year sector, where such a large number