Zobrazeno 1 - 10
of 97
pro vyhledávání: '"Wilson, Nance"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
White, Kristen L., Degener, Sophie, Tondreau, Amy, Gardiner, Wendy, Hinman, Tierney B., Dussling, Tess M., Stevens, Elizabeth Y., Wilson, Nance S.
Publikováno v:
Education Sciences; Jun2024, Vol. 14 Issue 6, p610, 16p
Publikováno v:
The Reading Teacher, 2016 May 01. 69(6), 665-675.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/44001394
Autor:
Adams, Brittany, Wilson, Nance S., Dussling, Tess, Stevens, Elizabeth Y., Van Wig, Ann, Baumann, Jennie, Yang, Shuling, Mertens, Gillian E., Bean-Folkes, Jane, Smetana, Linda
Publikováno v:
Teaching Education; Dec2023, Vol. 34 Issue 4, p367-383, 17p
Autor:
Gardiner, Wendy, Hinman, Tierney B., Tondreau, Amy, Degener, Sophie, Dussling, Tess M., Stevens, Elizabeth Y., Wilson, Nance S., White, Kristen
Niceness is a socialized disposition, particularly amongst white women, that prioritizes comfort and neutrality while preventing resistance against oppressive systems. Given the demographics of teachers and teacher educators, niceness and whiteness a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c779d77c716047cc2c2e953a7a331c9d
Autor:
Gardiner, Wendy, Hinman, Tierney B., Tondreau, Amy, Degener, Sophie, Dussling, Tess M., Stevens, Elizabeth Y., Wilson, Nance S., White, Kristen
Publikováno v:
Action in Teacher Education (Routledge); Summer2023, Vol. 45 Issue 2, p90-106, 17p
Autor:
Wilson, Nance S., Smetana, Linda
Publikováno v:
Middle School Journal, 2009 Nov 01. 41(2), 20-28.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23044806
Publikováno v:
Journal of Adolescent & Adult Literacy, 2009 May 01. 52(8), 708-718.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27654333