Zobrazeno 1 - 10
of 256
pro vyhledávání: '"Wilson, Kristina"'
Autor:
Wilson, Kristina
Den här undersökningens syfte är att undersöka hur några lärare inom den svenska grundskolan, arbetar med språk-, läs- och skrivundervisning för att möta den mångfald som finns i ett klassrum samt deras uppfattning av hur det är att arbet
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-62555
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Thesis (Ph. D.)--University of North Carolina at Chapel Hill, 2007.
Title from electronic title page (viewed Dec. 18, 2007). "... in partial fulfillment of the requirements of the degree of Doctor of Philosophy in the Department of Allied Health
Title from electronic title page (viewed Dec. 18, 2007). "... in partial fulfillment of the requirements of the degree of Doctor of Philosophy in the Department of Allied Health
Externí odkaz:
http://dc.lib.unc.edu/u?/etd,1021
Autor:
Lubin, David, Goodyear, Anne Collins, Coffey, Mary K., Burns, Emily C., Fagg, John, Boylan, Alexis L., Getsy, David J., Wilson, Kristina, Saltzman, Lisa, Barrett, Ross, Nemerov, Alexander
Publikováno v:
Archives of American Art Journal, 2018 Oct 01. 57(2), 62-77.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26566666
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wilson, Kristina
Publikováno v:
The Art Bulletin, 2003 Dec 01. 85(4), 746-768.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3177368
Autor:
Wilson, Kristina
Publikováno v:
Journal of Design History, 2015 Jan 01. 28(2), 161-181.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43831903
Autor:
Wilson, Kristina
Publikováno v:
The Grove Encyclopedia of American Art, 1 ed., 2011.