Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"Wilson, Ceri"'
Autor:
Wilson, Ceri, Spencer, Grace
Publikováno v:
Health Education, 2022, Vol. 122, Issue 5, pp. 584-598.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/HE-01-2022-0004
Publikováno v:
Arts & Health: International Journal for Research, Policy & Practice; Oct2024, Vol. 16 Issue 3, p227-248, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wilson, Ceri
Attentional bias (AB) refers to the tendency to selectively attend to (orientation towards) and/or hold attention on (slowed disengagment from) disorder-relevant stimuli. Females with eating-related concerns are thought to preferentially process thre
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.722256
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bungay, Hilary1 (AUTHOR) hilary.bungay@anglia.ac.uk, Wilson, Ceri2 (AUTHOR), Dadswell, Anna2 (AUTHOR), Munn‐Giddings, Carol2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Health & Social Care in the Community. Nov2021, Vol. 29 Issue 6, p1807-1814. 8p. 1 Diagram, 1 Chart.
Publikováno v:
In International Journal of Nursing Studies April 2016 56:90-101
Background: Emerging evidence indicates that poor mental health and loneliness increased in the UK population during the COVID-19 pandemic. At the same time media reports suggested increased public engagement with arts and culture during the lockdown
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::3cfbd01bfd5928579057aa947f49caa6
https://arro.anglia.ac.uk/id/eprint/707604/3/Wilson_et_al_2022.pdf
https://arro.anglia.ac.uk/id/eprint/707604/3/Wilson_et_al_2022.pdf
Publikováno v:
Journal of Further & Higher Education; May2023, Vol. 47 Issue 4, p551-562, 12p