Zobrazeno 1 - 10
of 109
pro vyhledávání: '"Willingness to try"'
Autor:
A.S.H. Wahyuningtyas, Z. Abidin, W.D.R. Putri, Jaya Mahar Maligan, Gladys Oryz Berlian, Priskilah Febi Widya Ningrum
Publikováno v:
Journal of Agriculture and Food Research, Vol 18, Iss , Pp 101367- (2024)
Microalgae has been an under-researched food ingredient that is high in protein. In Indonesian context, research on consumer's willingness to try microalgae as a food ingredient should be performed. This research was performed to examine the factors
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e71d118243e04e30922d306d2fd81159
Autor:
Sarah Wangui Muiruri, Kyrre Rickertsen
Publikováno v:
Future Foods, Vol 10, Iss , Pp 100409- (2024)
Cultured meat (CM) is likely to reduce environmental footprints and health problems and improve animal welfare, but its success in the market will rely on consumer acceptance. A survey was used to investigate consumer acceptance of CM in Norway. The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4fc13fbe766e4b2aa7b252662cf83917
Autor:
Muiruri, Sarah Wangui a, b, Rickertsen, Kyrre b, ⁎
Publikováno v:
In Future Foods December 2024 10
Publikováno v:
In Appetite 1 February 2025 206
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Christian A. Klöckner, Lukas Engel, Jana Moritz, Rob J. Burton, Jette F. Young, Ulla Kidmose, Toni Ryynänen
Publikováno v:
Frontiers in Sustainable Food Systems, Vol 6 (2022)
Cultured meat, fish, or dairy produced in vitro are discussed as one of the most substantial disruptions the food sector might encounter in the coming decades. These cultured proteins are proposed as a potential solution to the detrimental effects in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/27a09788cdab4bc1a95a458b6a628736
Publikováno v:
Foods, Vol 12, Iss 6, p 1313 (2023)
With increasing global demand for seafood, seafood byproducts (SB) utilization can contribute to a more sustainable food supply chain through waste-to-value food product development. However, consumer perceptions of SB (e.g., fish skin and bones) are
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9e47e1c2815148828b02801a66ba1136
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aboulnasr, Khaled, Tran, Gina A.
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2019, Vol. 29, Issue 1, pp. 81-96.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-09-2018-2005