Zobrazeno 1 - 10
of 515
pro vyhledávání: '"Williamson, V"'
Publikováno v:
Neuropsychiatric Disease and Treatment, Vol Volume 20, Pp 109-135 (2024)
Nadav Liam Modlin,1 Michael Creed,1,2 Maria Sarang,1 Carolina Maggio,1 James J Rucker,1,2 Victoria Williamson3,4 1The Institute of Psychiatry, Psychology and Neuroscience, King’s College London, London, SE5 8AF, UK; 2South London and Maudsley NHS F
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a8afb8d5a20401997149cbe0c8e0035
Publikováno v:
Journal of Healthcare Leadership, Vol Volume 15, Pp 153-160 (2023)
Sarah Rabin,1 Natalia Kika,1 Danielle Lamb,2 Dominic Murphy,1,3 Sharon AM Stevelink,1 Victoria Williamson,1,4 Simon Wessely,1 Neil Greenberg1 1Department of Psychological Medicine, Institute of Psychiatry, Psychology and Neuroscience, King’s Colleg
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a21a3b9460844d618d4bff463761193e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Phelps, Andrea J, Adler, A B, Belanger, S A H, Bennett, C, Cramm, H, Dell, L, Fikretoglu, D, Forbes, D, Heber, A, Hosseiny, F, Morganstein, J C, Murphy, D, Nazarov, A, Pedlar, D, Richardson, J D, Sadler, N, Williamson, V, Greenberg, N, Jetly, R
Publikováno v:
Journal of the Royal Army Medical Corps; 2024, Vol. 170 Issue: 1 p51-55, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Musicae Scientiae. 23:362-382
In this article Conversation Analysis is used to explore the way that conductors give feedback in choir rehearsals through the use of assessments and directives. Assessments and directives have previously been investigated in some forms of music teac