Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Williamson, Scott H."'
Publikováno v:
PLoS Genetics 5:e1000695 (2009)
Demographic models built from genetic data play important roles in illuminating prehistorical events and serving as null models in genome scans for selection. We introduce an inference method based on the joint frequency spectrum of genetic variants
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/0909.0925
Autor:
Williamson, Scott H., Hernandez, Ryan, Fledel-Alon, Adi, Zhu, Lan, Nielsen, Rasmus, Bustamante, Carlos D., Ohta, Tomoko
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2005 May . 102(22), 7882-7887.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3375688
Autor:
Boyko, Adam R.1,2, Williamson, Scott H.1, Indap, Amit R.1, Degenhardt, Jeremiah D.1, Hernandez, Ryan D.1, Lohmueller, Kirk E.1,2, Adams, Mark D.3, Schmidt, Steffen4, Sninsky, John J.5, Sunyaev, Shamil R.4, White, Thomas J.5, Nielsen, Rasmus6, Clark, Andrew G.2, Bustamante, Carlos D.1 cdb28@cornell.edu
Publikováno v:
PLoS Genetics. May2008, Vol. 4 Issue 5, p1-13. 13p. 5 Charts, 4 Graphs.
Autor:
Caicedo, Ana L.1, Williamson, Scott H.2, Hernandez, Ryan D.2, Boyko, Adam2, Fledel-Alon, Adi2, York, Thomas L.2, Polato, Nicholas R.3, Olsen, Kenneth M.1, Nielsen, Rasmus2, McCouch, Susan R.3, Bustamante, Carlos D.2 cdb28@cornell.edu, Purugganan, Michael D.1,4,5 mp132@nyu.edu
Publikováno v:
PLoS Genetics. Sep2007, Vol. 3 Issue 9, p1745-1756. 12p. 1 Diagram, 2 Charts, 4 Graphs.
Autor:
Williamson, Scott H.1 sw292@cornell.edu, Hubisz, Melissa J.1,2, Clark, Andrew G.3, Payseur, Bret A.3,4, Bustamante, Carlos D.1, Nielsen, Rasmus5
Publikováno v:
PLoS Genetics. Jun2007, Vol. 3 Issue 6, pe90-0915. 15p. 2 Charts, 6 Graphs.
Autor:
WILLIAMSON, SCOTT H.
Publikováno v:
National Tax Journal, 1982 Dec 01. 35(4), 497-500.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41862463
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.