Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Williams, Stephanie M."'
Autor:
Williams, Stephanie M. Roskowski, Michael D. Wolcott, Adam M. Persky, Denise H. Rhoney, Charlene R.
Publikováno v:
Pharmacy; Volume 11; Issue 3; Pages: 102
The objective of this study was to evaluate microlearning as a preceptor development method compared to a traditional method of learning. Twenty-five preceptor participants volunteered to engage in a learning intervention about two preceptor developm
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abramzon, Nina, Chessey, Mary K., Cid, Ximena, Cunningham, Beth, Esquivel, Jessica, Feldman, Hume A., Gearba-Sell, Alina, Jackson, India, Kalender, Yasemin, Kepple, Caitlin, Kornahrens, Anne F., Liss, Sandra, Lyons, Stephanie, Maclin, Arlene, McCullough, Laura, Molloy, Dana, Spyrou, Artemis, Sublett, Sarah, Williams, Stephanie M., Yennello, Sherry
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings; 2023, Vol. 3040 Issue 1, p1-3, 3p
Autor:
Williams, Stephanie M.1, Khan, Galam2, Harris, Brent T.2, Ravits, John3, Sierks, Michael R.1 sierks@asu.edu
Publikováno v:
BMC Neuroscience. 1/25/2017, Vol. 18, p1-12. 12p. 1 Diagram, 1 Chart, 5 Graphs.
Publikováno v:
Ear, Nose & Throat Journal; November 2022, Vol. 101 Issue: Supplement 9 p6S-15S, 10p
Publikováno v:
European Journal of Neuroscience. Jan2016, Vol. 43 Issue 1, p3-16. 14p. 5 Charts, 7 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Williams, Stephanie M.1, Hatch, Melanie L.2
Publikováno v:
E Journal of Organizational Learning & Leadership. Fall/Winter2012, Vol. 10 Issue 2, p36-58. 23p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.