Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"Williams, Lindsey N."'
Autor:
Smith-Roe, Stephanie L., Hobbs, Cheryl A., Hull, Victoria, Todd Auman, J., Recio, Leslie, Streicker, Michael A., Rivas, Miriam V., Pratt, Gabriel A., Lo, Fang Yin, Higgins, Jacob E., Schmidt, Elizabeth K., Williams, Lindsey N., Nachmanson, Daniela, Valentine III, Charles C., Salk, Jesse J., Witt, Kristine L.
Publikováno v:
In Mutation Research - Genetic Toxicology and Environmental Mutagenesis August 2023
Autor:
Valentine, Charles C., Young, Robert R., Fielden, Mark R., Kulkarni, Rohan, Williams, Lindsey N., Li, Tan, Minocherhomji, Sheroy, Salk, Jesse J.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2020 Dec . 117(52), 33414-33425.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27006568
Autor:
Williams, Lindsey N., Marjavaara, Lisette, Knowels, Gary M., Schultz, Eric M., Fox, Edward J., Chabes, Andrei, Herr, Alan J.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2015 May 01. 112(19), E2457-E2466.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26462780
Autor:
Williams, Lindsey N.
Publikováno v:
Graduate Theses and Dissertations.
Postsecondary student performance has been studied in great detail by higher education systems and their stakeholders in attempts to identify what may contribute to increased rates of retention and degree completion. Research on predictors of postsec
Autor:
Farrer, Matthew J., Williams, Lindsey N., Algom, Avi A., Kachergus, Jennifer, Hulihan, Mary M., Ross, Owen A., Rajput, Alex, Papapetropoulos, Spiridon, Mash, Deborah C., Dickson, Dennis W.
Publikováno v:
In Parkinsonism and Related Disorders 2009 15(6):414-416
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.