Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Williams, Erin L."'
Autor:
Nwachukwu, Chika, Makhnoon, Sukh, Person, Marieshia, Muthukrishnan, Meera, Kazmi, Syed, Anderson, Larry D., Jr, Kaur, Gurbakhash, Kapinos, Kandice A., Williams, Erin L., Fatunde, Oluwatomilade, Sadeghi, Navid, Robles, Fabian, Basey, Alice, Hulsey, Thomas, Pruitt, Sandi L., Gerber, David E.
Publikováno v:
In Contemporary Clinical Trials Communications June 2024 39
Autor:
Gerber, David E., Tiro, Jasmin A., McNeill, Lorna H., Williams, Erin L., Zhu, Hong, Lee, Simon J. Craddock, Leavey, Patrick J., Sadeghi, Navid, Kapinos, Kandice A., Dornsife, Dana L., Nguyen, Vivian, Wileyto, E. Paul, Guerra, Carmen E.
Publikováno v:
In Contemporary Clinical Trials October 2022 121
Autor:
WILLIAMS, ERIN L.
In 1939, Jerome Sperling conducted an extensive, non-systematic archaeological survey of the province of Elis, in the north west Peloponnese. He published a preliminary report of his findings in 1942. Despite intentions to the contrary, Sperling neve
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=ucin1081365754
Autor:
Williams, Erin L.
An analysis of literature from an historical perspective brings to light the cultural change experienced by French-Canadian society during the first two decades of the Union period. French-Canadian poetry from 1838 to 1859 reflected the onset of cons
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10393/9461
Autor:
Martin, Doris, Zusman, Susan, Li, Xitong, Williams, Erin L., Khare, Narmada, DaRocha, Sol, Chiquet-Ehrismann, Ruth, Baumgartner, Stefan
Publikováno v:
The Journal of Cell Biology, 1999 Apr 01. 145(1), 191-201.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1619211
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bargh, John A., Williams, Erin L.
Publikováno v:
Current Directions in Psychological Science, 2006 Feb 01. 15(1), 1-4.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20183062