Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Williams, Aurelia"'
Barwise and Seligman stated the first principle of information flow: "Information flow results from regularities in the distributed system." They represent a distributed system in terms of a classification consisting of a set of objects or tokens to
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2203.01194
Autor:
Williams, Monray Edward1 (AUTHOR) Monray.Williams@nwu.ac.za, Williams, Aurelia A.1 (AUTHOR), Naudé, Petrus J.W.2,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Infectious Diseases. 8/6/2023, Vol. 23 Issue 1, p1-14. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Williams, Aurelia Alvina
Background: Immunological events due to infection by the human immunodeficiency virus (HIV) perturb mitochondrial function which augments virus-induced metabolic imbalances. Organic acids, established biomarkers of mitochondrial dysfunction have not
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2263/25142
http://upetd.up.ac.za/thesis/available/etd-05302012-202713/
http://upetd.up.ac.za/thesis/available/etd-05302012-202713/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
La educación híbrida como modalidad de enseñanza-aprendizaje cobró particular relevancia durante el confinamiento provocado por la epidemia de COVID-19. En la actualidad, se mantiene como una opción viable para la innovación docente al combinar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5295705ecdb4752a258d422fadbb1f41
Publikováno v:
In Cytokine February 2013 61(2):521-526
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.