Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"William P. Rea"'
Publikováno v:
Economics: Journal Articles (2018)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e25cda72e094166b9ccbc6f385927b2
Publikováno v:
Economics: Journal Articles (2017)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3852b0cee1354fe28e118557646d0a8e
Autor:
William P. Rea, Svetlana I. Chefer, Yihong Yang, D. Bruce Vaupel, Karine Guillem, Thomas J. Ross, Hanbing Lu, Laura L. Peoples, Qihong Zou, Elliot A. Stein
Publikováno v:
Brain Connectivity. 4:499-510
Previous preclinical studies have emphasized that drugs of abuse, through actions within and between mesocorticolimbic (MCL) regions, usurp learning and memory processes normally involved in the pursuit of natural rewards. To distinguish MCL circuit
Autor:
Yihong Yang, Laura L. Peoples, Hanbing Lu, Elliot A. Stein, Svetlana I. Chefer, Pradeep K. Kurup, Karine Guillem, Hua Shan Liu, William P. Rea
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, National Academy of Sciences, 2013, 110, pp.4093-8
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, National Academy of Sciences, 2013, 110, pp.4093-8
International audience; Chronic drug administration induces neuroplastic changes within brain circuits regulating cognitive control and/or emotions. Following repeated pairings between drug intake and environmental cues, increased sensitivity to or s
Publikováno v:
Synapse. 30:107-111
An unbiased place-preference conditioning procedure was used to characterize the conditioned reinforcing effects of phentermine (PHEN), fenfluramine (FEN), and their combination (PHEN/FEN) in previously drug-naive rats. Animals exhibited marked prefe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.