Zobrazeno 1 - 10
of 78
pro vyhledávání: '"Willeboordse, M."'
Autor:
Boudewijns, E.A., Pepels, J.J.S., van Kann, D., Konings, K., van Schayck, C.P., Willeboordse, M.
Publikováno v:
In Preventive Medicine Reports June 2019 14
Autor:
Willeboordse, M.1 (AUTHOR) maartje.willeboordse@maastrichtuniversity.nl, Bartelink, N. H. M.2 (AUTHOR), van Assema, P.2 (AUTHOR), Kremers, S. P. J.3 (AUTHOR), Savelberg, H. H. C. M.4 (AUTHOR), Hahnraths, M. T. H.1 (AUTHOR), Vonk, L.5,6 (AUTHOR), Oosterhoff, M.7 (AUTHOR), van Schayck, C. P.1 (AUTHOR), Winkens, B.8 (AUTHOR), Jansen, M. W. J.5,6 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 9/27/2022, Vol. 17 Issue 9, p1-17. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Giessen, A, Oosterhoff, M, Hoekstra, J, Over, EAB, Joore, MA, van Schayck, OCP, Willeboordse, M, Dijkstra, SC, Seidell, JC, van Kleef, E, Soethoudt, H, Vingerhoeds, MA
Een verkenning naar draagvlak, haalbaarheid, betaalbaarheid en impact De overheid stimuleert dat basisscholen kinderen helpen om gezond te leven. Een gezonde schoollunch en meer bewegen onder schooltijd kunnen hierbij helpen. Uit onderzoek blijkt dat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6beea9e64a0af50088c3b45536ecd4c0
Autor:
Willeboordse, M.1, Jansen, M. W.2,3 maria.jansen@ggdzl.nl, van den Heijkant, S. N.1, Simons, A.4, Winkens, B.5, de Groot, R. H. M.6,7, Bartelink, N.2,8, Kremers, S. P.9, van Assema, P.9, Savelberg, H. H.10, de Neubourg, E.11, Borghans, L.11, Schils, T.11, Coppens, K. M.11, Dietvorst, R.12, ten Hoopen, R.12, Coomans, F.12, Klosse, S.12, Conjaerts, M. H. J.13, Oosterhoff, M.14
Publikováno v:
BMC Public Health. 7/26/2016, Vol. 16 Issue 1, p1-13. 13p. 1 Diagram, 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.