Zobrazeno 1 - 10
of 549
pro vyhledávání: '"Willcutt, Erik G."'
Autor:
Breunig, Sophie, Lawrence, Jeremy M., Foote, Isabelle F., Gebhardt, Hannah J., Willcutt, Erik G., Grotzinger, Andrew D.
Publikováno v:
In Biological Psychiatry Global Open Science May 2024 4(3)
Autor:
Leopold, Daniel R., Kim, Hyojeong, Carlson, Kenneth W., Rowe, Mikaela A., Groff, Boman R., Major, Moriah P., Willcutt, Erik G., Cutting, Laurie E., Banich, Marie T.
Publikováno v:
In Developmental Cognitive Neuroscience April 2024 66
Autor:
Becker, Stephen P., Willcutt, Erik G., Leopold, Daniel R., Fredrick, Joseph W., Smith, Zoe R., Jacobson, Lisa A., Burns, G. Leonard, Mayes, Susan D., Waschbusch, Daniel A., Froehlich, Tanya E., McBurnett, Keith, Servera, Mateu, Barkley, Russell A.
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry June 2023 62(6):629-645
Autor:
Li, Miao, DeMille, Mellissa M. C., Lovett, Maureen W., Bosson-Heenan, Joan, Frijters, Jan C., Gruen, Jeffrey R., Boada, Richard, Gottwald, Stephanie, Hill, Dina, Jacobson, Lisa A., Willcutt, Erik G., Wolf, Maryanne
Publikováno v:
NPJ Science of Learning; 5/3/2024, Vol. 9 Issue 1, p1-9, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lukowski, Sarah L., DiTrapani, Jack, Jeon, Minjeong, Wang, Zhe, J.Schenker, Victoria, Doran, Madeline M., Hart, Sara A., Mazzocco, Michèle M.M., Willcutt, Erik G., A.Thompson, Lee, Petrill, Stephen A.
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences February 2019 70:228-235