Zobrazeno 1 - 10
of 203
pro vyhledávání: '"Wilkins, Jesse L. M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics. Jan2022, Vol. 109 Issue 1, p137-154. 18p.
Publikováno v:
Journal of Educational Measurement, 2016 Dec 01. 53(4), 448-458.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45148402
Autor:
Wilkins, Jesse L. M.
Publikováno v:
The Journal of Experimental Education, 2016 Jan 01. 84(4), 639-665.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/44011750
Autor:
Wilkins, Jesse L. M.1 (AUTHOR) wilkins@vt.edu, Bowen, Bradley D.1 (AUTHOR) bowenb@vt.edu, Mullins, Sara Brooke2 (AUTHOR) brooke.mullins@eku.edu
Publikováno v:
Journal of Engineering Education. Jul2021, Vol. 110 Issue 3, p616-635. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kosko, Karl W., Wilkins, Jesse L. M.
Publikováno v:
The Journal of Experimental Education, 2015 Jan 01. 83(3), 368-385.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26594566
Autor:
Zwanch, Karen1 karen.zwanch@okstate.edu, Wilkins, Jesse L. M.2
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics. Jan2021, Vol. 106 Issue 1, p151-170. 20p.
Autor:
Norton, Anderson, Wilkins, Jesse L. M.
Publikováno v:
Cognition and Instruction, 2013 Jan 01. 31(1), 2-28.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1080/07370008.2012.742085
Creating a positive motivational climate in an online course can engage students in their learning. Instructors may be able to better manage their courses and create a positive motivational climate if they implement online survey tools that allow the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2485::a4c552538744af0d103a78600ce21707
https://hdl.handle.net/10919/109661
https://hdl.handle.net/10919/109661