Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Wilkes, T. C. R."'
Autor:
Wilkes, T. C. R.1 chris.wilkes@albertahealthservices.ca, Guyn, Lindsay2 lindsay.guyn@albertahealthservices.ca, Li, Bing3 bing.li@albertahealthservices.ca, Mingshan Lu4 lu@ucalgary.ca, Cawthorpe, David5 cawthord@ucalgary.ca
Publikováno v:
Permanente Journal. Spring2012, Vol. 16 Issue 2, p23-26. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Patten, S. B., Wilkes, T. C. R., Williams, J. V. A., Lavorato, D. H., el-Guebaly, N., Schopflocher, D., Wild, C., Colman, I., Bulloch, A. G. M.
Publikováno v:
Epidemiology & Psychiatric Science; Mar2016, Vol. 25 Issue 3, p158-165, 8p
Autor:
O'brien, Peter, Wilkes, T. C. R.
Publikováno v:
Family Therapy: The Journal of the California Graduate School of Family Psychology; 2004, Vol. 31 Issue 1, p1-16, 16p
Publikováno v:
Canadian Journal of Psychiatry; Feb1998, Vol. 43 Issue 1, p64-68, 5p
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
In a 12-session open trial of cognitive therapy, depressed adolescent outpatients showed significant decreases in depressive symptomatology, although there was less improvement in a subgroup with comorbid attention-deficit hyperactivity or schizoid p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::02e8351dd1cb322a621057691e8cc6e5
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-0028936162&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-0028936162&partnerID=MN8TOARS
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.